Behandlinger / MASSAGE behandlinger / Bindevævsmassage - Cupping

Bindevævsmassage - Cupping

Er meget effektiv ved smertebehandling og ophobning af affaldsstoffer

Bindevævsmassagen adskiller sig en del fra de mere almindelige massageformer. Dette er en speciel massageform, der virker både dybere og i længere tid end traditionel massage. Behandlingen øger blodcirkulationen fire til fem gange i forhold til det normale og fjerner affalddstofferne helt ud i det yderste lag af huden.

Det er en helkropsmassage af bindevævet på; hals, mave, psoas, nakke, skuldre, overarme, de store rygmuskler, lænd, baller, lår og læggene.

Såfremt bindevævet ikke bliver udrenset/masseret tilstrækkeligt, ophober affaldsstofferne sig i bindevævet og følgende almindelige reaktioner på  affaldsophobninger er - symptomer som fx:

• inflammation

• hovedpine/migræne

• uren hud

• stivhed i kroppen

• urinsyregigt

• uro i benene/kramper/tunge ben

• rygsmerter/iskiassmerter/lændesmerter

• væskeophobninger (fx. hævede ben)

• muskelspændinger ved især skulder/nakken

• svimmelhed

• åreknuder (dårligt kredsløb)

• kolde fødder (dårligt kredsløb)

• vægtøgning

• kuldskærhed

• tidligt ældet hud

• fordøjelsesproblemer/oppustet maven

• træthed samt psykisk ubalance

• appelsinhud (bulede lår) - et af de største problemer for kvinder !

Bindevævet er det væv, der former os og binder os sammen, men det er også det væv, der fungerer som depot for affaldsstoffer og væske, når kroppens udrensningssystem ikke arbejder tilstrækkeligt effektivt.

Affaldsstofferne slipper gradvist sit tag fra bindevævet, når sugekopperne masserer kroppens bindevæv godt igennem og huden genvinder efterhånden sit flotte udseende og naturlige fasthed.

Bindevævsmassagen med sugekopper har en særlig blodgennemstrømmende og dermed særlig udrensende virkning på hele kroppen og de spændte muskler.

Denne form for "massage" medvirker til at genskabe harmonien i bindevævet og forbedrer blod- og lymfecirkulationen, hvorved kroppens transport af affaldsstoffer klart bliver bedre. Resultatet er en glattere og fastere hud samt afspændte muskler og bindevæv.

PS: Sugekopperne vil ved hjælp af olie glide/køres hen over huden og de vil på INTET tidspunkt sættes på huden i længere tid, så du får IKKE store, røde runde "pletter/mærker" på huden. Det er en hel anden behandlingsform.  - MEN hvis du ønsker dette kan det også lade sig gøre.

kr. 450,00 for 75. minutter.

kr. 425,00 for 60 minutter.

**Der bliver i behandlingen lagt et direkte dybt træk på huden, som forårsager rødme og varme, og det er denne øgede blodcirkulation, som er med til at rense bindevævet og transportere alle affaldsstofferne væk samt give en afspænding i både bindevævet og muskulatuen.**

Hvis du evt. kommer før tiden, så har du altid mulighed for at sætte dig ind i venteværelset.