Behandlinger / Ansigts behandlinger / Arabic Earth Boost

Arabic Earth Boost

Massagen glatter og opstrammer din hud samt at du får en bedre glød også virker ansigts massagen med Frankincense produkterne beroligende og afstressende på dit nervesystem.

En ansigts massage sætter gang i blodomløbet, så huden forsynes med næringsstoffer samtidig med, at affaldsstoffer ophobet i huden transporteres bort. En ansigts massage med Frankinsence produkterne er også fantastisk til af hæmme ansigtets ydre tegn på ældning, som fx rynker, poser under øjnene, hudpletter, akne m.m.

ARABIC EARTH BOOST er en både beroligende og afstressende behandling, som fjerne muskelspændinger og giver en flot glød.

Det er lige det, der skal til for at kunne koble af fra hverdagens stress, problemer og bekymringer og tilbringe tid sammen med sig selv på en behagelig måde.

Dine muskler i ansigtet arbejder i døgndrift -  Også om natten, idet tanker og drømme transformeres fra hjernen til fysisk brug af ansigtsmusklerne - hele 97 muskler har vi til at udtrykke forskellige følelser og ikke mindst er vores kæbelukkemuskler i brug, hvis vi har spekulationer og bekymringer.

Alle disse spændinger i ansigtets mimiske muskulatur kan gøre os trætte og ikke mindst får os til at se trætte ud. Men de kan også sætte sig mere kronisk og give hovedpine eller udløse andre typer af symptomer på ubalancer.

Èn enkel ansigts massage fjerner naturligvis ikke alle dine spændinger, men gennem nogle behandlinger kan du få en mere afslappet og naturlig ansigtsmuskulatur - det er dem som former vores ansigts udtryk, men også i forbindelse med smerte, spændinger, velvære, overraskelse, sorg, glæde osv...anvendes ansigtsmuskulaturen til at forme vores ansigt.

De sidste 100 år har Frankinsence fra Oman været anvendt i såvel medicin industrien, som blandt den almene arabiske befolkning som antibakterielt og anti-flammatorisk naturligt middel samt til Alzheimer/Demens, Parkinson, leverpletter, neurologiske sygdomme, forbedring af immunsystemet, akne, hudkræft, kræft, ledsmerter, kroniske smerter, lavt stofskifte, lymfeødem, forbrændinger, træthed, depression, bækkenproblemer, muskelsmerter m.m.

Sådan foregår behandlingen:

Først afrenes huden for make-up og snavs. Efter afrensning af ansigtet, hals og kavalergang, påsmøres en Frankincense Peeling og peelingprocessen udføres på ansigt, hals og kavalergang. Derefter stimuleres forskellige akupunkturpunkter efterfulgt af 2 forskellige massager, som stimulerer alle ansigts musklerne. Efterfølgende en ler maske og efter afrensning af denne afsluttes med fugt bestående af Frankincense oile.

Endnu en skøn behandling by Lone Sørensen og med de Originale Oman Frankincense produkter. En behandling varer en time i en stille og rolig atmosfære med duften af den originale Omani røgelse, ledsaget af beroligende musik. Frankinsence bliver også anvendt til depressioner og følelsesmæs-sige ubalancer.

Kr. 450,00 for 60. minutter.